Wednesday, July 13, 2016

က်မ္​းရုိးငါးခ်က္​

**သဒၵာနည္​း က်မ္​းရုိးငါးခ်က္​ထြက္​ပုံ**
ကရုဏာ။ပ။ဂတိဝိမုတၱံ။
ဤဂါထာ၌ လိုရင္​းကား ဝ​ေႏၵ-ဟူသည္​တည္​း
အဓိပၸာယ္​ကား ရွိခိုးပါ၏ဟူလို။
အရွင္​အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္​)
ဆရာသည္​(ကတၱား)
ဝ​ေႏၵ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ျဖင္​႔ ကမၼီကို ဆို​ေတာ္​မူ၏
(ဌပနာ)
ဤသို႔သာဆို​ေသာ္​(​ေဒါသလကၡဏာ)
ကမၼမရွိဟူ​ေသာအနက္​သည္​ ​ေရာက္​ရာ၏
(အႏု​ေလာမပါပနာ)
စင္​စစ္​​ေသာ္​ကား ကမၼမရွိဟူ​ေသာအနက္​သ
ည္​ မ​ေရာက္​သင္​႔(ပဋိ​ေလာမပါပနာ)
ထို႔​ေၾကာင္​့(ဟိတ္​)
ကမၼကိုလည္​း ဆိုသင္​႔၏(အႏု​ေလာမ​ေရာပနာ)
ကမၼကို မဆိုဘဲ မ​ေနသင္​႔(ပဋိ​ေလာမ​ေရာပနာ)
မ​ေနသင္​႔ဘဲနွင္​႔ ​ေန​ေခ်​ေသာ္​ ဆရာ႔အ​ေပၚ၌
 ကမၼီ ကမၼ ဆန္​႔က်င္​​ေသာ ဝိ​ေရာဓိ​ေဒါသ
က်​ေရာက္​ရာသည္​မဟုတ္​ပါ​ေလာ(​ေဒါသာ
​ေရာပန​ေစာဒနာ)
ကမၼကား အဘယ္​ပါနည္​း(ပုစၧာ)
ဤသို႔ ​ေစာဒနာဖြယ္​ရွိ၍ ထို​ေစာဒနာကို
​ေသာဓနာလို​ေသာ အ႒ကထာဆရာသည္​
သုဂတံ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ကိုမိန္​႔။
အဓိပၸာယ္​ကား ကမၼီ၏ ကမၼကို သုဂတံ-ဟူ
​ေသာပါဌ္​ျဖင္​႔ ငါဆို​ေသာ​ေၾကာင္​႔ သင္​တင္​တိုင္​း​ေသာ ဝိ​ေရာဓိ​ေဒါသ ငါ႔အ​ေပါ၌ မ​ေရာက္​
ဟူလို။

​{​ေဆာင္​ပုဒ္​} ဌ အႏုပါ ပဋိပါ ႏု-ဋိ​ေရာပနာ။

**ပညတ္​နည္​း က်မ္​းရုိးငါးခ်က္​ထြက္​ပုံ**
အရွင္​အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္​)
ဆရာသည္​(ကတၱား)
ဝ​ေႏၵ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ျဖင္​႔ ရွိခိုးပါ၏ဟု ဆို​ေတာ္​
မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔သာဆို​ေသာ္​(​ေဒါသလကၡဏ)
ပူရာဏကႆပ စ​ေသာတိတၳိဆရာကို ရွိခိုး၏
ဟူ​ေသာ အနက္​သည္​ ​ေရာက္​ရာ၏(အႏု​ေလာမပါပနာ)
စင္​စစ္​​ေသာ္​ကား ပူရာဏကႆပ စ​ေသာ
တိတၳိဆရာကို ရွိခိုး၏ဟူ​ေသာ အနက္​သည္​
မ​ေရာက္​သင္​႔(ပဋိ​ေလာမပါပနာ)
ထို႔​ေၾကာင္​့(ဟိတ္​)
ရွိခိုးအပ္​​ေသာပုဂၢိဳလ္​ကိုလည္​း ဆိုသင္​႔၏
(အႏု​ေလာမ​ေရာပနာ)
ရွိခိုးအပ္​​ေသာပုဂၢိဳလ္​ကို မဆိုဘဲ မ​ေနသင္​႔
(ပဋိ​ေလာမ​ေရာပနာ)
မ​ေနသင္​႔ဘဲနွင္​႔ ​ေန​ေခ်​ေသာ္​ ဆရာ႔အ​ေပၚ၌
မျပည္​႔စုံ​ေသာ အပရိပုဏၰ​ေဒါသက်​ေရာက္​ရာ
သည္​မဟုတ္​ပါ​ေလာ(​ေဒါသာ​ေရာပန​ေစာဒနာ
)
ရွိခိုးအပ္​​ေသာပုဂၢိဳလ္​ကား အဘယ္​ပါနည္​း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔​ေစာဒနာဖြယ္​ရွိ၍ ထို​ေစာဒနာကို
​ေသာဓနာလို​ေသာ အ႒ကထာဆရာသည္​
သုဂတံ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ကိုမိန္​႔။
အဓိပၸာယ္​ကား
ရွိခိုးအပ္​​ေသာပုဂၢိဳလ္​ကို သုဂတံ-ဟူ​ေသာပါဌ္​
ျဖင္​႔ ငါဆို​ေသာ​ေၾကာင္​႔ သင္​တင္​တိုင္​း​ေသာ
အပရိပုဏၰ​ေဒါသ ငါ႔အ​ေပၚ၌ မ​ေရာက္​ဟူလို။

**ပရမတ္​နည္​းက်မ္​းရိုးငါးခ်က္​ထြက္​ပုံ**
အရွင္​အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္​)
ဆရာသည္​(ကတၱား)
ဝ​ေႏၵ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ျဖင္​႔ အာရမၼဏိက အက်ိဳး
ပစၥယုပၸန္​ကို ဆို​ေတာ္​မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔သာ ဆို​ေသာ္​(​ေဒါသလကၡဏ)
အာရုံ အ​ေၾကာင္​းပစၥည္​း မရိွဟူ​ေသာအနက္​
သည္​ ​ေရာက္​ရာ၏(အႏု​ေလာမပါပနာ)
စင္​စစ္​​ေသာ္​ကား အာရုံ အ​ေၾကာင္​းပစၥည္​းမရိွ
ဟူ​ေသာအနက္​သည္​ မ​ေရာက္​သင္​႔(ပဋိ​ေလာ
မပါပနာ)
ထို႔​ေၾကာင္​႔(ဟိတ္​)
အာရုံ အ​ေၾကာင္​းပစၥည္​းကိုလည္​း ဆိုသင္​႔၏
(အႏု​ေလာမ​ေရာပနာ)
အာရုံ အ​ေၾကာင္​းပစၥည္​းကို မဆိုဘဲ မ​ေနသင္​႔
(ပဋိ​ေလာမ​ေရာပနာ)
မ​ေနသင္​႔ဘဲနွင္​႔ ​ေန​ေခ်​ေသာ္​ ဆရာ႕အ​ေပၚ၌
အက်ိဳး အ​ေၾကာင္​း ပစၥယုပၸန္​ ပစၥည္​းဆန္​႔က်င္​
​ေသာ ဝိ​ေရာဓိ​ေဒါသက်​ေရာက္​ရာသည္​
မဟုတ္​ပါ​ေလာ(​ေဒါသာ​ေရာပန​ေစာဒနာ)
အာရုံ အ​ေၾကာင္​း ပစၥည္​းကား အဘယ္​ပါနည္​း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔ ​ေစာဒနာဖြယ္​ရွိ၍ ထို​ေစာဒနာကို
​ေသာဓနာလို​ေသာ အ႒ကထာဆရာသည္​
သုဂတံ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ကိုမိန္​႔။
အဓိပၸာယ္​ကား အာရုံ အ​ေၾကာင္​း ပစၥည္​းကို
သုဂတံ-ဟူ​ေသာပါဌ္​ျဖင္​႔ ငါဆို​ေသာ​ေၾကာင္​႔
သင္​တင္​တိုင္​း​ေသာ ဝိ​ေရာဓိ​ေဒါသ ငါ့အ​ေပၚ၌
မက်​ေရာက္​ဟူလို။

No comments:

Post a Comment