**သဒၵာနည္း ဌပနာပဥၥကထြက္ပုံ**
ကရုဏာသီတလဟဒယံ။ပ။ဂတိဝိမုတၱံ။
ဤဂါထာ၌ လိုရင္းကား ဝေႏၵ-ဟူသည္တည္း
အဓိပၸာယ္ကား ရွိခိုးပါ၏ဟူလို။
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ ကမၼီကို ျပဆိုေတာ္မူ၏
(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆိုေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
ကမၼီသည္ ကမၼနွင္႔ မကင္းေကာင္းသည္မဟုတ္ပါေလာ(အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင့္(ဟိတ္)
ကမၼီကိုသာ မျပဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
ကမၼကိုလည္း ျပဆိုသင္၏(အႏြယ)
ကမၼကား အဘယ္ပါနည္း(ပုစၧာ)
ဤသို႔ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလိုရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိ္န္႔။
အဓိပၸာယ္ကား ဝေႏၵ-ဟူေသာ ကမၼီ၏ ကမၼကား သုဂတံျဖစ္၏ဟူလို။
**ပညတ္နည္း ဌပနာပဥၥကထြက္ပုံ**
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ ရွိခိုးပါ၏ဟု ဆုိေတာ္
မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆုိေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
ျဗဟၼာကို ရွိခိုးအပ္သည္မဟုတ္ပါေလာ (အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင္႔(ဟိတ္)
ရွိခိုးပါ၏ဟုသာ မဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
ရွိခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳကိုလည္း ဆိုသင္႔၏(အႏြယ
)
ရွိခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား အဘယ္ပါနည္း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔ ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလိုရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိ္န္႔။
အဓိပၸာယ္ကား ရိွခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား
ျမတ္စြာဘုရားျဖစ္၏ဟူလို။
**ပရမတ္နည္း ဌပနာပဥၥကထြက္ပုံ**
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ အာရမၼဏိက အက်ိဳး
ပစၥယုပၸန္ကို ဆုိေတာ္မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆိုေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
အာရမၼဏိက အက်ိဳး ပစၥယုပၸန္သည္
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းနွင္႔ မကင္းေကာင္း
သည္ မဟုတ္ပါေလာ(အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင္႕(ဟိတ္)
အာရမၼဏိက အက်ိဳး ပစၥယုပၸန္ကိုသာ မဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းကိုလည္း ဆိုသင္႔၏
(အႏြယ)
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းကား အဘယ္ပါနည္း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလုိရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိန္႔။
အဓိပၸာယ္ကား အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းသ
ည္ သုဂတံျဖစ္၏ဟူလို။
{ေဆာင္ပုဒ္} ဌပနာျပ ေဒါသလကၡဏာ
အာေဘာဂါနွင့္ ဟိတ္ျဖာ ေရွ႕ပယ္ ႏြယဆြယ္
ေမးဖြယ္ ပဥၥက။
ကရုဏာသီတလဟဒယံ။ပ။ဂတိဝိမုတၱံ။
ဤဂါထာ၌ လိုရင္းကား ဝေႏၵ-ဟူသည္တည္း
အဓိပၸာယ္ကား ရွိခိုးပါ၏ဟူလို။
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ ကမၼီကို ျပဆိုေတာ္မူ၏
(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆိုေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
ကမၼီသည္ ကမၼနွင္႔ မကင္းေကာင္းသည္မဟုတ္ပါေလာ(အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင့္(ဟိတ္)
ကမၼီကိုသာ မျပဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
ကမၼကိုလည္း ျပဆိုသင္၏(အႏြယ)
ကမၼကား အဘယ္ပါနည္း(ပုစၧာ)
ဤသို႔ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလိုရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိ္န္႔။
အဓိပၸာယ္ကား ဝေႏၵ-ဟူေသာ ကမၼီ၏ ကမၼကား သုဂတံျဖစ္၏ဟူလို။
**ပညတ္နည္း ဌပနာပဥၥကထြက္ပုံ**
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ ရွိခိုးပါ၏ဟု ဆုိေတာ္
မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆုိေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
ျဗဟၼာကို ရွိခိုးအပ္သည္မဟုတ္ပါေလာ (အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင္႔(ဟိတ္)
ရွိခိုးပါ၏ဟုသာ မဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
ရွိခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳကိုလည္း ဆိုသင္႔၏(အႏြယ
)
ရွိခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား အဘယ္ပါနည္း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔ ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလိုရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိ္န္႔။
အဓိပၸာယ္ကား ရိွခိုးအပ္ေသာပုဂၢိဳလ္ကား
ျမတ္စြာဘုရားျဖစ္၏ဟူလို။
**ပရမတ္နည္း ဌပနာပဥၥကထြက္ပုံ**
အရွင္အ႒ကထာဆရာ(အာလုပ္)
ဆရာသည္(ကတၱား)
ဝေႏၵ-ဟူေသာပါဌ္ျဖင္႔ အာရမၼဏိက အက်ိဳး
ပစၥယုပၸန္ကို ဆုိေတာ္မူ၏(ဌပနာ)
ဤသို႔ဆိုေသာ္(ေဒါသလကၡဏ)
အာရမၼဏိက အက်ိဳး ပစၥယုပၸန္သည္
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းနွင္႔ မကင္းေကာင္း
သည္ မဟုတ္ပါေလာ(အာေဘာဂ)
ထို႔ေၾကာင္႕(ဟိတ္)
အာရမၼဏိက အက်ိဳး ပစၥယုပၸန္ကိုသာ မဆိုသင္႔(ဌပနာပဋိေကၡပ)
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းကိုလည္း ဆိုသင္႔၏
(အႏြယ)
အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းကား အဘယ္ပါနည္း
(ပုစၧာ)
ဤသို႔ေမးဖြယ္ရွိ၍ ထိုအေမးကို ေျဖျခင္းငွာ
အလုိရွိေတာ္မူေသာ အ႒ကထာဆရာသည္
သုဂတံ-ဟူေသာပါဌ္ကိုမိန္႔။
အဓိပၸာယ္ကား အာရုံ အေၾကာင္း ပစၥည္းသ
ည္ သုဂတံျဖစ္၏ဟူလို။
{ေဆာင္ပုဒ္} ဌပနာျပ ေဒါသလကၡဏာ
အာေဘာဂါနွင့္ ဟိတ္ျဖာ ေရွ႕ပယ္ ႏြယဆြယ္
ေမးဖြယ္ ပဥၥက။
No comments:
Post a Comment